2015/10/02

Här är jag

Förlåt jag inte varit här på ett tag men min hjärna har gått på högspinn ett tag och jag har liksom inte orkat blogga. Många tankar på framtiden, jobb, träningen, min onda fot och framför allt familjen.

 Blir ledsen av att höra att sonen blir retad i skolan och att han nästan varje dag berättar att någon slagit på honom. Samtidigt älskar han att gå dit så det är ändå hanterbart och jag hoppas de tagit tag i det i skolan då vi sagt till


Försöker va duktig med kosten iaf sö-to fre-lö gör jag som jag vill. Förälder hitta hur jag vill träna och mot vilket mål . Löpningen känns helt kört ett tag framöver. Ställer in Tjurruset nu i helgen och vågar inte planera för något annat innan nästa Tough Viking. Målet är att fixa armgången så träning av det kommer det bli mycket av. 

Ja det är mycket som rör sig i huvudet nu det mesta kommer jag endast dela med mina närmaste men det gör att jag kanske inte skriver så mycke nu förutom att mitt liv endast består av arbete och fokus på mitt arbete 60 timmar i veckan 

Inga kommentarer: