2016/03/01

Så kommer svackan

Alltså ibland förstår jag mig inte på mig själv . Ena dagen känner man sig så fit, kanske till och med snygg men så nästa så är det så man bara undrar vem man ser i spegeln och att det inte finns något snyggt alls att se på. Den här tiden i månaden när kroppen är svullen och öm ska man nog ge fan i att ens fundera på det där med utseende och att lära sig älska sin kropp för det går inget bra
Det är jäkla tur batterierna är slut i wi-fi vågen och det är endast de siffror som räknas så de får nog va slut ett tag. Orkar liksom inte när jag kommer in i sånna här svackor. Det är då man bara önskar att någon kryper upp bakom en och säger man är vackrast i världen och att det känns att det menas. 

Så igår noll träningsinspiration alls gjorde det jag skulle lite halvhjärtat i gymmet och höll mitt pass. Kanske är det bara en förkylning på gång 


Inga kommentarer: