2009/12/25

Mmm

Julen är över för den här gången. I mitt liv firar man jul mellan 8-18
typ sen pallar jag inte mer om jag inte firar hemma. Är jättenöjd med
makens julklapp, en massagedyna med grymma nypor. Nästan som en ryskas
hårda händer. Gubben fick en flyglektion av mig så han är grymt nöjd.

Nästa jul räknar vi med att va i pappas hus och fira.

På måndag ska jag dit upp och träffa en mäklare som ska värdera huset.
Ska börja röja oxå så inga giftiga piller ligger och väntar på att
hamna i Viggos mage. Sen behövs det städas och röjas i allmänhet
mycket som ska kastas. Vet inte vad Nicklas tagit till sitt nya hem
men det lär ju märkas. Vi ska göra pappas sovrum till vårt för det är
stort nog att få in våningssängar till småtjejerna, säng till oss och
en till Viggo. Richard ska fixa till lillstugan så de andra kan sova
där när de är med.

Sitter och väntar på att Pippi teatern ska börja. Lowa har redan ätit
upp sitt godis men jag har mer i väskan. Har levt på en grym
sockerdiet i 2 veckor så kroppen skriker detox. Förkylningen sitter i
så man är inte helt pigg heller.

--
Skickat från min mobila enhet

Inga kommentarer: