2013/07/24

Blev lite hungrig

Alltså mitt i natten blir jag jättehungrig och drar i mig en jättportion med kycklingfärs som var kvar efter kvällens tacomiddag. Men det syns på dagens logg och inte gårdagens eftersom det va efter midnatt .
Så det blev många kalorier idag men med en normal tisdags förbränning gör det ju inget .

Hade Bokwa och Get Fit idag och båda passen kändes kanon . Jag va lite trött innan men det va inga problem att köra på. Kunde ökat vikterna på Get Fit men ska göra nytt försök till grymt styrkepass i morgon på dagen så jag sparar mig lite. Laddade dock med en grym middag när jag kom hem




Nej jag går inte på diet om det må hända vara någon nytillkommen här utan nu ska det byggas även om jag fortfarande är besviken på mig själv som ökat lite i vikt under semestern men det bränner jag snart bort. Vill hålla koll på vad jag äter helt enkelt . Inga regler mer än att jag ska hålla mina mål på intaget . Nu ska byggas.

Dagens bilder



























- Veronica

Inga kommentarer: