2013/07/28

Hjälp jag har blivit en sån där

Ja en sån som fotar sig på gymmet! Ja ni vet alla poser framför spegeln för att visa hur duktig man är. En del fotar sig mer än de tränar när man ser dem på gymmen och jag blir glad av att se bilder på de som faktiskt visar sina resultat som Ammi exempelvis hon arbetade hos oss på Granbacka tidigare så jäkla grym tjej hennes muskler ser jag gärna varje dag på bild. Så ung och sån inspiratör och Amanda som arbetar på Gymmet i Spånga hennes bilder ser jag gärna på men alla dessa putmunnar, dra in magen och bysta upp allt man kan och inte en muskel på kroppen men väl en hantel i bakgrunden de klarar jag mig utan. Så jag har alltså sällat mig till skaran att två dagar i rad fotat mig själv. Rodnar lite faktiskt



Idag tog jag en bild där man i spegeln kunde se resultaten bakifrån. Men nu blir det nog inga fler bilder på ett tag....kanske
Den här veckan har det blivit minimalt med cardio och mest styrka. Det ligger en jäkla förkylning och bråkar men som inte riktigt bryter ut. Kanske har jag motat bort den med vila och det hoppas jag för den kommande veckan tänker jag sätta fart igen.




Brukar ju ligga på runt 45 000 fuel i veckan men nu har det blivit mycket vila

Blev ett bra pass på gymmet idag körde bröst/axlar och det kändes bra hade gärna kört längre än en timme men det är för varmt därinne. Vill se bra resultat av min styrketräning framförallt ryggen så det kommer bli hårda ryggpass i höst.

Näst sista passet för i år ute på Ölsta körde Bokwa med dem i 45 min sen Zumba 20 innan vi körde core.

Dagens bilder


















I morgon blir det förhoppningsvis lite cardio om inte annat iaf ett tungt rygg/mage pass

-Veronica









- Veronica

Inga kommentarer: