2015/02/14

Men kör då!

Men förstå vad är det för fel på denna förkylning? Ena dagen känner man att varje steg är närmare döden eller iaf närmare en dag eller två i sängen och tycka synd om sig själv. Men så sover man några extra timmar en natt så är man som vanligt om än snörvlig. Klumpen i halsen känns knappt som den gjorde dagen innan. Och så håller det på om och om igen utan att explodera i en rejäl influensa eller nått. Jag håller den liksom på en överlevnadsnivå däran kan leva som vanligt , träna som vanligt men något ligger där och bråkar 
Känns jäkligt jobbigt att inte kunna planera sin träning alls. Så den här Helge. Släpper jag allt, ingen träning före söndag em då jobbet kallar och bara slappa och käka ohälsosamt. Ska ge kroppen alla chanser att slå bakut att trigga igång skiten som gömma bakom mängder av ingefära , te, bra kost och träning. Allt som borde göra att man blir sjuk liksom så att det går över. Har visserligen ont o lederna men det är inget ovanligt men en knut i skuldran får mig att domna ovanligt ofta när jag ligger ner så kanske kanske att det kommer nu
Ja ja vi får väl se. Ska roa mig med att göra rent hos alla djuren, käka godis och se på tv känns som en bra lördag även om jag kanske dör av tristess innan kvällen är över. Kan ju alltid putsa alla terrarieglasen med det lär ta sin tid och leta efter vandalerna som käkar upp mina gardiner 
Man ser inga förbannade rymlingar men gift till hörnen och fällor inhandlade så alla ev illbattingar ska dö. Det är ju inte så att det kryllar av foderdjur som är på rymmen så det kanske ligger en livsfarlig gigantisk syrsa bakom något och väntar på att käka upp mig
Ja hör ni inget vet nu varför.....

Inga kommentarer: