2015/03/08

Nu börjar det

Underbart väder idag och med det börjar blomningen vilket inte är till min fördel. Kände mig tjock i halsen och tung i huvudet när jag skulle till jobbet så att springa va bara att glömma. Undrar hur det ska gå när jag ska springa loppet 
Nåväl det får lov att gå och gubben drog till Apoteket och köpte allergitabletter till mig så det ska lindra lite . Borde gå till läkaren och få det på recept men jag är för lat och när det iaf finns receptfritt så jag klarar mig spar det mig tid och troligvis blir kostnaden den samma med tanke på vad det kostar att gå till läkare .

Styrketränade lite skuldror, brukar köra bröst med har lagt om det lite. Kör smalt grepp med massa stående roddar i kabel blir mellan 25-30 set a 8-12 reps i olika vinklar. Försöker att "stå/sitta" med benen i 90 graders vinkel när jag för det så får resten av kroppen jobba med

Bokwan blev kort för jag valde en kortare mix än vanligt så det blev ca timmen istället för 70 min men det va svettigt. Känner mig fortfarande lite deppig efter förra veckans kurs men jag ska få filmer så jag kan öva tills nästa gång . Hoppas den inte krockar med mina andra planer under våren isf får det vänta 

I morgon ska jag skärpa till mig och låta den här veckans olater läggas till handlingarna 

Inga kommentarer: