2015/05/13

Har inte glömt er

Eller ni har kanske inget märkt något eftersom jag inte tror trafiken hit är så stor eller någon alls egentligen.

Iaf har jag varit som däckad av pollen känns inte alls som man tar mediciner nu för man är som en zombie. Förra veckan hade Freja studentfest så det va trevligt
Otroligt att hon är så stor nu.

På lördagen va vi på bröllop och blev lagom fina
Vi hamnade inte vid samma bord så jag blev lite orolig att det skulle bli krystat men med den placering jag fick med 1 tjej och 4 killar så va det inte direkt spotta i glaset och sitta tysta. Slutade räkna efter typ 13 öl 
Dagen efter va inte lika trevlig varken för mig eller gubben men vi överlevde .

Så träningen blev lite si och så förra veckan och nu är jag som en seg deg. Hoppas regnet drar bort lite pollen

I morgon är det ledigt så då kanske det blir extremen i Ursvik igen

Inga kommentarer: