2015/05/01

Nöjd med mig själv

Tog fredag igår när det egentligen va torsdag fast det va ju Valborg så man fick ta och ändra lite. Hade inga egna pass på kvällen så jag sov bort den och åt smaskigt godis 
Men det gör inget för idag är det fredag och jag drog upp till Ursvik för en PW. Kom på jag glömde Bricanylen hemma men va för lat att vända om 
Ok väl där känns höfterna stela som  bly men med mina powerglowes på så får jag tryck i armarna att ta mig fram och blir varm i kroppen snabbare så jag kunde powergå två km innan jag började känna mig mjuk nog i lederna att springa lite lätt. Beslutade att så fort pulsen blir för hög och andningen påverkad så ska jag gå istället eftersom medicinen är hemma. Valde ju 15 km Extrem spåret så de backarna är härliga och massa rötter att ta sig över 
Så skön bana har inte kört hela någon gång utan bara vissa bitar när man gått milen. Helt klart min typ av bana som jag kan njuta av. Så fast att jag tog det extremt lugnt runt utan pulstoppar så kändes det att kroppen fick jobba
Ska försöka mig på den igen snart igen men med medicin i väskan så man vågar trycka på lite. Faktiskt nöjd med mig själv och tiden med tanke på omständigheterna. 

Inga kommentarer: