2015/04/30

Take me or leave me!

Mår så jäkla bra nu när jag slutat räkna kalorier, slutat bry mig i om magen putar och sväller över lite här och där för det skiter jag i. Jag är iaf bäst ha ha. Tanken om vad du tycker är ovesäntlig det är min egen tanke som är viktig och den enda andra person som jag bryr mig i vad han tycker älskar mig oavsett hur det putar här och där för jag är där jag är i mig själv tack vare honom. Så take me or leave it's my body. Jag kan nog fan nå min toppform utan att behöva räkna . Jag är inte ute efter magrutor för mig spelar de inte den ultimata hälsan alla kan få magrutor om de svälter sig. Jag vill inte heller bli trådsmal bara slippa köpa nya byxor för jag hatar att shoppa så de ska hålla tills sista tråden gått. Jag vill bara kunna maxa när jag tränar, kunna springa de lopp jag bokat mig till på så bra tid jag kan utan att ge upp , vill vara stark så jag orkar trampa min cykel i tunga backar utan max motordrift. Så målet är inte hur mycket fluff som sitter runt magen utan bara hur jag når mina mål.

Ha en bra dag

Inga kommentarer: