2015/04/11

Blir det fart i benen nu?

De nya löparskorna har kommit som jag hoppas ska hjälpa mina fötter på hårdare mark typ asfalt men att jag kan fortsätta med mina fivefingers i skog och terräng . I morgon ska de invigas och jag räknar med att kapa lite tid om jag kan andas vill säga.

Väldigt mycket pollen och på tisdag hoppas jag ju på en bra läkare som inte ska göra tusen tester med tanke på att jag haft allergi sedan tonåren så borde jag ju inte behöva göra nya tester. Pengaslöseri liksom . Vill bara kunna andas och få springa och träna som vanligt och kunna gå upp för en trappa utan att luften tar slut och man känner sig  som en soffpotatis

Nåja vi får väl se. Vet ni min bild från Tough Viking är i Aftonbladet hela tiden . Känns så jäkla skumt att scrolla förbi bilder på sig själv liksom 
 Lite som en kändis ha ha

Körde till Norrköping idag och gick på mässa med tjejerna. Mimosa köpte ett vattenfall till sina kameleonter och Lowa lite växter till sitt terrarium . Jag köpte en spindel och en massa foderdjur.

Nä nu ska jag vila efter att ha ätit hembakad pizza och marshmallows i mängder 

Inga kommentarer: