2015/06/01

Men å!

Jag vet jag sagt jag inte ska ställa mig på vågen utan leva med det jag är och har med tanke på att jag faktiskt tränat jäkligt hårt och bränner av minst 1000 kalorier varje träningsdag så det borde inte behöva räkna men min kropp slår bakut av att tillåtas äta smörgåsar, pasta, potatis etc det fungerar inte att äta det till vardags. Vågen va mao inte snäll idag utan visade många kilon fler än när jag ställde mig på den när jag slutade räkna. Så antingen skärper jag mig och minimerar carbsen dvs max en dl pasta, ris eller potatis och tar bort smörgåsarna. Är jag hungrig är det bara proteiner/fett som gäller på mellanmål och det är bara att göra så nu. Har så ont i lederna och det får jag ju av kolhydrater så det är egentligen inget problem när jag vet vinsten. 
Blir liksom bara deppig när man vet att man behöver energin till träningen med men kroppen blir som ballong. Vet inte om uppgången syns men den känns. Fan för dålig karaktär men jag vill ha gotter på fre/lö och det är ju bara då jag äter det .

Har dessutom ont i hälen är det hälsporre blir jag tokig

Nä bit ihop du är bra iaf!


Inga kommentarer: