2015/06/22

Snart semester

Man borde ju få panik nu att man inte ska kunna ha bikinin från förra året men det gör ju inget om det putar lite här och där för jag känner att det är lite trängre i byxorna efter de senaste veckornas "vila" har inte kunnat köra hårt pga av foten men har nu påbörjat stötvågsbehandling hos naprapat iaf så det är bra. Köpt ett gäng sandaler med rätt typ av sula etc för att avlasta så nu är det skor inne och ute hela tiden.
Vågen tänker jag inte använda före hösten och inte heller ersätta mitt trasiga Nike Fuelbad på ett tag. Min hjärna ska lära sig att släppa kontrollen lite och jag försöker lära mig att säga nej till mig själv att allt inte behöver ske nu utan man kan andas och ta det senare. 
Har en förmåga att alltid gå all-in liksom men min hjärna måste släppa det och inse att man kan kompromissa lite ibland. 

Inga kommentarer: