2009/06/01

Första gången

Igår blev jag firad på morsdag för första gången. Gubben hade köpt
tårta gulligt va? Annars brukar han bara gratta sin egen mamma men nu
kom han ihåg mig med. Inte för att jag bryr mig i just den dagen
glömde ju min egen mamma :$ men någon gång kan det ju va kul.


Tänkte ta fram min superstegmätare men batterierna va slut så jag tog
en annan. Nackdelen med den är att den har fettmätare i sig och jag är
ingen vacker syn just nu rent kroppsligt. Men nu ska jag köra hårt
under sommaren så man blir snygg till höstens mode. Skämms lite över
hur jag ser ut nu. Om jag får plats på bild får ni se.


Ammade mycket i natt fast att han fick babysemp igår kväll. Ökar dosen
smått och minskar anningen på dagarna. Han tar ju hellre mat eller
flaska iaf.


Idag blir det jättevarm men det ska tydligen vända i morgon :-(


Grattis Hanna på födelsedagen

--
Skickat från min mobila enhet

Inga kommentarer: