2009/06/25

Gårdagen sitter i

Astrött efter all sol igår. Hjärnan är lite långsam men det kan ju
bero på att jag börjat dra i mig diklofernak igen, knät gör grymt ont
idag. Hela natten har det gjort ont och min teori är ju att övervikten
just nu ger extra belastning på det som redan är knas i det, hoppas
min kropp börjar bränna lite fett snart. Står helt still på 87 kg och
jag vägde 75 när jag blev med Viggo och 70 när vi började försöka men
gick upp under alla missfall. Trots det presterar jag lika bra som då
så kanske att jag byggt på mig mer muskelmassa. Kör ju en drive med
viktminskningsprodukter i www.viktsnackshoppen.se så jag kanske ska ta
mig en dos själv nu. Får in xocai hälsochoklad vilken dag som helst
nu. Man tar en nugget och suger på 30 min före de 3 huvudmålen och då
minskar man aptiten, sötsuget och man får mängder med antioxidanter
förutom att det är den godaste choklad jag någonsin smakat. Mums!

Måste kolla på ny vagn till Viggo för den jag har måste en barnlös 70
årig man designat. Korgen är visserligen stor under men att få in o ur
grejer är smått omöjligt och en matkasse är inte att tänka på. För att
överhuvudtaget få in nått måste vagnen va i sittläge och man får resa
sovande barn och med liften i va det omöjligt. Dessutom är skydden på
sidan så låga att han kan rulla ur om han inte är bältad. Nu köpte jag
ju vagnen för 800 så den har ju kört in pengarna kan man ju säga. Ska
kolla om kvinnojouren behöver en vagn om jag köper en ny. De eller
kanske Åsa har någon familj utan pengar i behov av i övrigt bra vagn.
Jag har ju krav på vad jag vill ha , 4 hjul men fram ska va ledade,
den ska fungera i skogen samt va vändbar och bra korg. Kan någon ge
mig det så är jag kund! Ok inte över 5000 helst för till hösten kommer
vi använda dubbelvagnen mer eftersom det blir 3 småbarn i
verksamheten. Sen blir det dags för 4 barnsvagnen i vår när Viggo är
större och snön borta.

Nä nu tjatar Mimosa om att håva i vattnet så jag får resa mig upp


--
Skickat från min mobila enhet

Inga kommentarer: