2014/01/01

Dag 1

Oj vad tidigt jag vaknade , fick för mig att jag skulle gå ut med hundarna för att sedan lägga mig igen. Sune vägrade gå upp och Stina följde motvilligt med ut tittandes upp emot himlen livrädd efter gårdagen . Trodde hon skulle kissat inne i natt eftersom hon inte hade ro att göra det ute igår men inget. Så motvilligt gick hon till gräset och kissade snabbt och vände och sprang in.

Själv började jag fixa med geckosarna eftersom Guldis tittade fram och tyckte det va dags för frukost sedan va jag vaken och pigg. Rensade kackerlackorna, släppte in en spelande syrsa till Oscar så den spelar inte längre och blev fast med att rensa i kosttillskottsskåpet jag knappt öppnat på en månad .

Men nu är ursäkterna över idag börjar jag återgången till det normala. Resten av familjen åker med på det de med inget godis fram till sommaren förutom vid kalas. Mimosa fyller 10, Viggo 5 och jag 40 nu i januari så det är ju lite att fira.

Ladda ladda ladda för huvudvärk eftersom nu blir det slow carbs


-Veronica

Inga kommentarer: