2014/01/01

Gott Nytt År

Ingen blogg på väldigt länge och det har varit helt medvetet.

December har varit en stor jävla käftsmäll rent hälsomässigt. Jag är nog bäst på att le och låtsas att allt är superbra fast hela jag håller på att rasa ihop. Men all ledighet nu har löst det värsta problemet med hälsan då tid fanns att ta tag i det när inget jobb pockade på. Nej jag tänkte inte gå in djupare på det de som vet har jag redan berättat för vad läkarbesöken gäller och tillslut så blev problemet löst när det väl blev av så nu behöver jag inte lida mer av det vilket är skönt. Men kroppen har fått lida, ätit skit hela december och varit näst intill inlåst hela julledigheten pga av detta för att rehaba. Vågar inte ställa mig på vågen för det är många kg upp :-( . Körde ett Bokwa pass häromdagen och det märks att jag inte återfått energin ännu käkar järn etc för att komma tillbaka

 Men nu är det nyår och nya tag! Två lopp bokade Superior Race i juni och Tough Viking i augusti så det är full fokus på det så de där kilona jag åt upp mig behövs kanske som boost nu när allt drar igång. Inget socker före tävling nr 1 gäller iaf. Ska börja logga igen i morgon allt jag äter och tränar. Har fått skicka tillbaka mitt nya Fuelband för att det va fel på men med det kommer det bli ännu roligare att räkna fuel.

Så nu skärper vi oss, den sviktande hälsan är återställd har ett läkarbesök kvar på torsdag för att se att allt är som det ska med värden etc sen jävlar då är det no mercy . Är laddad och peppad även om min kropp skriker att den skulle vilja vila mer men det är nog bara latmasken som kickade in efter all vila och godisätande (och för många öl )

Har köpt en till leopardgecko en Ragnar och har börjat göra en sida för avel www.oceanstargeckos.se det blir vår uppfödning

Ha det gott nu kör vi

Inga kommentarer: