2016/01/28

Hmm

Jag vet jag inte ska väga mig varje vecka och att jag varierar i vikt runt i månaden men just nu gör jag det iaf varje vecka. Av någon mystisk anledning verkar det gå mer upp en ner 
Fast jag känner mig i ganska bra form även om den eviga förkylningen spökar runt bland mig och barnen efter ledighet. Har klarat mig ganska bra mot barnen men är väldigt trött och snorig. Så jag hoppas att det vänder snart. Tror när man är ute mer igen så blir man piggare nu är vädret skittråkigt och regnigt och blött. Lite så man saknar snön faktiskt det är roligare ute då. 

Nu sätter vi mål helt enkelt. Vet inte riktigt vad för mål men att lyfts tyngre på mina pass självklart ett mål men jag måste ha något mer. Har förhoppningen att foten ska bli helt bra så jag kan springa Tough Viking på två fötter i år och inte släpa mig fram på en. Små steg framåt och den blir bättre och bättre. Kan gå små bitar utan skydd nu men det är typ från sängen till köket men sen känns hälen av. Stödstrumpor och hälskydd är ett måste och skor eller tofflor med. Men kanske kan jag springa lite lätt och fortsätta traditionen att ta mig banan runt och tills dess fokus på kosten och hälsan som vanligt. Ja 70/30 förståss fredag och lördag är mina fria dagar att vara och leva som jag vill



Inga kommentarer: