2017/05/04

Många timmars sömn

Igår somnade jag ovaggad före kl 22, troligtvis är min kropp så van att vara koffeinstinn sent på kvällen att den gav upp när den inte fick någon dos


Sov rakt genom natten så skönt så nu funderar jag på om jag ska gå upp vid 5 de dagar jag kan lägga mig tidigt dagen innan och ta en pw med Eddie när vädret är ok. Älskar tidiga promenader när man slipper en massa folk.

Cyklade till jobbet idag och höll tre pass. Styrkan gick bra trots armbågen kanske Ipren va det som gjorde det. Ska försöka tejpa själv fick lite tips av sjukgymnasten på Gymmet vad jag ska göra.

Skönt tungt bollcorepass och HIIT Puls var rejält svettigt 

Känner mig väldigt plufsig just nu vilket stör mig. Tänker inte börja räkna kalorier eller ändra något även om jag känner såhär men man blir irriterad och det kan va den tiden i månaden när kroppen lägger på sig vätska och den här gången är det kanske extra mycket .

Nu ska jag iaf sova 

Inga kommentarer: