2013/03/21

Behöver inspiration

Idag va jag så kräkfärdig på mitt Zumbapass att det inte går att förklara. När vissa låtar hängt kvar sedan hösten och andra bara är slutkörda i min skalle redan så blir inspirationen noll. Förklarade detta för mina Zumbisar och erbjöd dem Bokwa istället. En del jublade men så va det en som sa att jag vill gärna köra Zumba. Eftersom det är det som står på schemat kör jag självklart det även om de andra ville Bokwa. När man är trött på något blir man inte inspirerad heller även om man vill göra ett bra jobb. Man vill liksom ha det överstökat. Så till söndag ska jag dra ihop en massa gamla godbitar från förr så får de som nyss börjat Zumba stå ut med att det blir nytt för dem för några av låtarna vill jag fan inte höra fler gånger alls och samma gäller mina stammisar nu har vi fått nog av dem. Minst 6 andra låtar till söndag de som jag nyss bytt i det här passet får va kvar. Vill ju göra stammisarna nöjda som alltid kommer på passen i första hand faktiskt.

Har gjort illa mig på nått i gomen. Fan vad ont det gör tror det från början va en blåsa men nu gör det bara ont :-(. Allt jag äter gör ont eller svider och det kan ju vara både bra och dåligt. Man kan inte äta lika mycket gör det onda eller svidandet. Går väl över för det syns inget säger gubben.

I morgon är det veckans efterlängtade vilodag :-) Ingen träning bara full uppladdning inför lördagens styrkepass. Nu kör jag hårt igen men ser till att armen är kontrollerad så det inte blir värre. Ska börja träna mer underarmar och handleder så kanske armbågen blir glad. Kommer väl se ut som Karl Alfred sen ha ha


Ska fortsätta öva på chinsen ska klara 10 st till midsommar så är det bara så skam den som ger sig och ni vet ju hur jag är fullt fokus som vanligt. Har laddat upp med aminosyror så musklerna ska få bästa förutsättningarna på alla plan att växa, återhämta sig och ge styrka.

I morgon är det dags för veckans morgonvägning. Man får ju hoppas dagens mat passerat så det blir bra. Fick tips från Tobbe som gjorde fettmätningen att ta leucin för att inte tappa muskelmassa nu när man ska i form så det har jag ökat på lite löst eftersom det är en ganska stor mängd redan i WNT Triple Protein som jag tar efter träning. Man vill ju inte förlora det man sliter för eller hur. Vet att många är emot kosttillskott men de kan i regel inget om det eller vill inte kunna något utan bara ha en åsikt och det får de självklart ha... För sig själva förstås låt mig vara och min åsikt kring mig själv och min kropp och dess tillsatser är bara mitt problem inget som någon annan ska lägga sig i eller ha åsikter om. Jag vet vad jag behöver för att ha maximal återhämtning mellan passen utan att bara slita ut mig och det är knappast så att de med åsikter har koll på mig, min kropp och mina behov eller hur? Inget olagligt i min kropp, inte heller syntetiskt påhittade prylar bara lagliga substanser som man hittar i vanlig mat men i lite högre doser.

Dagens bilder blir från paddan för Viggo envisas med att ha min iPhone









-Veronica på väg tillbaka

Inga kommentarer: