2013/03/03

Inte kompis med min kropp idag

Känner mig svullen och öm i kroppen helt fel tid i månaden för att vara i min kropp. Allt ömmar liksom nästan som om jag ska bli sjuk fast jag vet att det är den tiden i månaden som närmar sig. Suck om man bara slapp sånt :-(

Promenerade till jobbet i Spånga som vanligt det blåste storm man tog två steg fram och blåste ett steg tillbaka. Helt iskall när jag kom fram och halt va det fy vad läbbigt. Men med helgens intag av kalorier är det bara att traska på.

Hade tänkt försöks få in de lite svårare stegen i mitt Bokwa pass men jag kan inte riktigt hitta plats för dem i den mixen jag har nu. Vill ha ett annat tryck i just de partierna men det får bli när man får kod till att göra ny mix . Tappade inspirationen efter en timme när det inte blev som jag ville med de stegen till den musiken så jag la mig på en matta och softade istället.

Zumban fick mig att piggna till och det va lite nytt folk på passet och deg va kul. Alltid kul när de vågar släppa loss :-)

Började promenera hem men va tröttare än jag trodde så gubben hämtade upp mig när han va ute och handlade. Puss

Fotade mig idag i spegeln på gymmet så det är inte så tjusigt. Vi har en liten utmaning Zumba intruktörer mellan fast jag är jury för jag tränar så mycket annat än just Zumba . Men i utmaningen ingår att visa före och efterbild efter att ha kört Zumba Core under en period. För rättvisan lägger jag in bild på mig med även om jag inte deltar i själva utmaningen. Man ska köra minst 70% av sin träning som Zumba vilket jag inte gör så då blir det ju inte rättvist när jag tränar så mycket annat. Här är bilderna på mig iaf



Bättre ska det bli innan semestern då bikinin ska på. Vill minska några cm till i midjan vikten är jag nöjd med nu bara formen jag ska lösa nu egentligen. Sen ska maken få dräggla efter sin fru ha ha ha

Dagens bilder blev inte så mycket att hurra för men ligger iaf på minus










I morgon är det styrketräning på schemat armbågen känns bra på kvällarna men på morgonen är det väldigt öm :-( Har min Back on Track på och kör med voltaren det hjälper bra. Kanske blir det ett tungt core pass i gymmet innan jag håller bollcoren så armbågen får lite extra vila. Va lite sugen på marklyft men det får vänta lite tills det ömma är borta.

Ha det gott ses i morgon

- Veronica

Inga kommentarer: