2013/03/29

Underbar fredag

Att vakna tidig en fredag gör inget när det är strålande sol och man känner energi.



En frukost och en pw runt sjön på dryga milen är underbart 1,27 är inte så illa. Hade de nya Zumbalåtarna i lurarna så jag kunde tänka inför söndagens pass. Får se om det finns några träningssugna på Påskdagen.

Såg ett väldigt märkligt träd när jag va ute. Hackspettarna bygger på höjden är det ett tecken på att det är trångbott i skogen och någon varit i stan och kollat hur stadsfåglarna bygger?


Brorsan kom upp och ladda på med godis


Gör allt för att låta det va man vet ju att en liksom blir typ hundra så jag ska hålla mig in i det längsta och blir väldigt stolt över mig själv om jag klarar hela helgen utan gotter av det slaget. Man kan ju äta mat istället.

Gubben började ledigheten som den ska göras



En sväng ner vid sjön och grillade korv. Gubben och brorsan fick elda till deras stora lycka.



Bortskämda taxar














Sen blev det såga äppelträd. Inte jag då men gubben jag fick ett fyspass med att dra bort grenarna.



En och annan svordom när kedjan hoppar men då blir det ölpaus så han klagar inte


3 ansade träd










Mer kvar att dra bort men blir bra äppelved till grillen



Så nu återstår en kväll med grillad kyckling och annat gott utan att röra de där andra gotterna

-Veronica

Inga kommentarer: