2009/07/14

Gissa vem som ska flytta in

Är han inte bedårande den lille vännen? Har ju så länge längtat efter hund igen sedan vi var tvungna att lämna bort Ofelia som blev så vaktig efter att Lowa födds. All stressen för henne blev för mycket. Men både gubben och jag älskar hundar och det är liksom något som saknas i vårt liv fast att man har barn och träning. Saknar följeslagaren i skogen, nu kommer man så sällan ut eftersom inget riktigt drar ut en.


Men nu på lördag ska vi hämta denne underbare lille herre som vi kommer kalla för Sune även om den nu heter Therodor tror jag men för mig är en tax inte en tax om den inte heter Sune.

Kärlek

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stort grattis till Sune! Han lär trivas i sin nya flock.
Åsa

Unknown sa...

Det hoppas jag och jag hoppas flocken trivs med honom