2009/07/31

Värsta 6 månaders krisen

Ni såg kanske filmklippet på Viggo härom dagen. Världens löjligaste
unge jag lovar. Bara jag vänder huvudet åt ett annat håll så
vråltjuter han. Underbart att va eftertraktad men fan nån måtta får
det ju va. Ingen av tjejerna har varit lika galet mammig som den här
lille fjanten och 10.5 kg kompakt klump är ju ganska tungt att bära
på. Nu har han iaf somnat på min mage och det värmer skönt så här
första dagen på mensen när allt känns svullet och argt i kroppen.

Nu är han inte bara gnällig han är en skadad kille oxå. Sune har
smakat på hans fot lite när han skuttade runt i sin gåstol. Inte några
djupa sår mer rivmärken. Sen har han fått 2 hårda vätskefyllda blåsor
på andra foten. Den ena är pytte men den andra större. Tvättar med
spritservett och hoppas den försvinner. Vi har iaf 6 månaders
läkarkontroll på onsdag då kan han kolla om det inte är borta.

Lowa fyller 4 på onsdag. Tiden går så fort och om 2 v blir Maria 15
och det är inte klokt det heller.

I morgon ska vi städa ordentligt inför terminsstarten. Har tagit
städledigt i 4 veckor, ja inte helt förståss men helstädning har legat
nere. Undrar om man ska anlita städhjälp men de är så kluriga med
tider.

På måndag ska jag ta tag i vikten ordentligt. Ska använda xocai
hälsochoklad som hjälp på traven. Märker viken skillnad i hunger och
sötsug det är när man använder dem och grymt gott.

--
Skickat från min mobila enhet

Inga kommentarer: