2009/07/29

Kantarellplock

Vi hade beslutat åka till skogen idag men det höll inte på att bli så.
Gubben hade själv beslutat sig för att han skulle åka och fiska och
jag och barnen kunde gå och bada typ. Då blev jag jätte ledsen. Vi
hade lovat barnen att vi skulle plocka blåbär och så ändrar han bara
allt. Nu hör det ju till vanligheterna att han gör egna saker utan oss
men det känns ibland som han inte vill vara med mig. Så jag kännde mig
ledsen, han har ju en hel veckas semester snart helt utan oss som han
kan göra vad han vill. Men det blev skogen iaf och alla va nöjda när
kantarellerna fyllde korgen.

Jobbigt bara när man ska behöva bli ledsen.

Skönt pass på gymmet även om jag har nått på gång i kroppen. Styrkan
är inte på topp men det kan ju ha med mitt missnöje över min kropp att
göra.

--
Skickat från min mobila enhet

1 kommentar:

Jenny sa...

Jag hade nog också blivit ledsen. Men kul att det blev av.