2009/07/17

En dag utan vatten

Vet ni hur bökigt det är utan vatten när det är varmt och man har 3
vällingbarn? Jag kan berätta. De håller på att ta bort några pannor
och rör och grejer i våra hus så under 2 dagar är det begränsat med
vatten. Idag tror jag varmvattnet skulle va avstängt men allt va av!
Lyckades få fram ur det som låg i rören att koka upp till välling. Sen
va det bara att ge sig ut. Köpa burkmat till Viggo för tetror hade jag
redan packat ner. Lowa cyklar och Mimosa skuttar fram. Ner till
skytteholm och passar på att gå på toa sen lek, lunch på donken och
toa igen. Man vet ju inte hur vattensituationen ser ut när man kommer
hem.

Vidare till Idrottskliniken för att se om jag kunde boka tid där för
en andra åsikt om mitt knä (lårben). Men eftersom jag börjat gå på vc
måste de skicka en remiss så nu måste jag väl gå dit igen och så tar
allt några månader igen.

Vidare till Hundens hörna för att kolla när valpkursen börjar, lek i
parken utanför en stund.

Vidare till lilla gatan och boka tattueringstid och sen glassköp och parklek.

Toapaus och lek hos ledig mormor innan vi kom hem och vattnet om än
bara kallvatten va igång. Man får va ute länge ibland

--
Skickat från min mobila enhet

2 kommentarer:

Barbro sa...

Tur ändå att du inte har alla dagbarn hos dig när det är avstängt, och ni verkar ju haft tur med vädret också.
Lilla gatan... menar du att du ska göra en till tatuering, redan? Vad blir det den här gången då?

Unknown sa...

Det är andra armen som ska smyckas i samma tema men en tistel i stället. Då har jag 2 av blommorna från min brudbukett. Fast jag har ju inte tiden bokad ännu på ett tag 2 månader kvar