2011/08/05

Bästa Lowa 6 år idag!

Usel mamma måste jag va som inte tagit ett enda kort på dottern och firandet idag. Det blev lite körigt med tvättstuga och kalas med mormor, farmor, farfar och syskon som kom hem. Men hon är nöjd iaf. Jag har ätit för mycket kakor, tårta och chokladbollar så det sprutar genom öronen .

Mia flyttar nog hem snart igen, tror hon saknar att bo med mamma. Hon vill börja plugga igen och har väl insett att det inte är gratis att leva utan man får slita för sina pengar. Mysigt att få hem henne igen hoppas hon lärt sig att hålla lite ordning och använda soppåse och sånt bara. Orkar inte plocka efter henne då ställer jag mig och skriker.

Det är för varmt för mig just nu, hela kroppen vill bara sova. Ett rejält regnväder som blöter ner de torra gräsmattorna och sänker tempen en aning vore fantastiskt. Jag fungerar inte med det här!!!

I morgon tar jag ungarna på Bilar 2 som Lowa fick i present. Ska bli spännande att se vad Viggo tycker om att gå på bio. Men fan vad dyrt det är! 100 kr per unge det är sjukt dyrt hur kan det bli så? Guldstolar eller? Nästan 600 kr för mig och 4 barn för Freja går ju som vuxen. Men det får ju kosta på hennes upplevelse och vi ska väl äta nått innan oxå tror jag så då får jag väl bättra mig och ta en bild på henne.


- Veronica

Inga kommentarer: