2011/08/28

Grym dag på mässan

Uppe med tuppen och barnen och taxar lämnas hos svärföräldrarna för idag är det mässa!

Planen va att gå B.R.A.K och zumbamaraton. B.R.A.K va kanonbra med en fantastisk instruktör som körde på i samma stil som jag själv gör och då blir jag så jäkla glad i kroppen och bara ha mer. Hade jag inte skälv instruerat typ 7 pass den här veckan hade jag kunnat köra hårdare på armhävningarna men en del fick bli på knä 3 spinningpass och en jäkla massa benböj och marklyft ger aningens trötta lår.

För att fördriva tiden fram till zumbamaraton så tro det eller ej fick jag gubben att va med på ett Ragga dance pass och redan där va han såld ! Han inser att dans är kul!!! Och efter ett 2 timmars zumbamaraton är man så lycklig



Se vad glad han är




Nu jäklar ska han drillas



- Veronica

Inga kommentarer: