2011/08/09

Full fart på jobbet

Nu är terminen äntligen igång och det är inskolning av en liten ettåring. Allt går jättebra och mamma behöver inte ens va med så härligt med en glad liten kille.

Kom igång med passen på det andra stället idag. Kul att va tillbaka och träffa de som tränar där synd att man själv är i usel form bara blev svettig som fan men det va grymt varmt i salen med. Fick igenom mitt krav att jag ville ha passen på samma sätt som jag hade när jag först fick vikariatet som nu verkar bli fast. Så nu är min tisdags zumba tillbaka igen


Ska bli kul att få det på vardag igen med tanke på det tunga pass jag kommer köra på Granbacka på söndagar. Förutom zumban ligger fatburn och mage/rumpa/lår kvar som jag vill ha det. Jag gillar passen där man ser att de som vill forma upp kroppen ser resultat. Slipper hålla föreläsningar iaf det finns inte tid för det.

Är grymt taggad att få köra igång nu bara att träna in tänkt pass. Tänker behålla några låtar från förra terminen som jag sedan fasar ut så de som gått känner igen någonting iaf.

Trött som attans är jag ikväll men det beror mycket på att jobbet är igång igen och man står upp hela dagen.


- Veronica

Inga kommentarer: