2011/06/27

Förkylning på gång ?

Undrar om det inte är en förkylning på gång för jag är segare än kola. Så trött och inte alls på humör, kan ju vara tusen andra kvinnohormoner som gör det oxå men trött är jag.

Tjejernas första simskola idag och de älskade det båda två, passade på att låta resten av gänget bada i lilla poolen när de simmade. En lagom badstund innan badet fylls av en massa annat folk. Och tro det eller ej men jag hade bikini på mig, är ju inte så snygg men iaf



Viggo ser ju lite sur ut men han tyckte det va jättekul



Tränade på ikväll är ganska nöjd med mitt armpass i gymmet inte helt men ganska . Vikarierade på boll coren och fick köra lite lugnt en hel del nya på passet så här sista gången på terminen. Zumban gick sådär är inte helt i form idag. Hoppas bara på arga hormoner och inte en rejäl sommarförkylning.

Nä mina vänner nu måste jag vila

- Veronica

Inga kommentarer: