2011/06/28

Svärdfisk och bea

Tjejerna är superduktiga på simskolan mina små fiskar :) hoppas de lär sig simma, Mimosa tvivlar jag ju inte på men Lowa kan ju bara bestämma sig för att inte nått är kul men det här gillar hon ju så det ska nog gå bra.

Svärfar åkte in på sjukhus med hjärtat igen, tala om för mig hur jag ska nå fram till honom (och svärmor) hur man ska äta och leva för att må bra?! Känns som de inte vill lära sig fast kroppen säger ifrån . Varför inte dra nytta av mina kunskaper ? Blir man trög på allt ju äldre man blir ?

Betalade de sista räkningarna idag, lite lättad över att det inte blev totalt minus men jag har sålt ganska bra den här månaden även om det måste bli bättre om jag ska ha shoppen kvar . Har ju utökat med doftljus och spa produkter utöver kosttillskott för att nå en bredare publik men det kostar att ligga på lager så jag hoppas det börjar rulla på så ni får hjälpa till att sprida sidan www.viktsnackshoppen.se har funderat på om man ska byta namn på den den är ju sprungen ur min sida Viktsnack men där har jag plockat bort stödforumet för det spammades extremt med porr så det tog för mycket tid att rensa så jag plockade ner det.

Körde sista passet för terminen på det andra stället ikväll så nu blir det bara Granbacka ett tag men terminen är ju snart igång igen och de vill ha mig kvar där borta så det är kul att va eftertraktad. Läser mycket just nu för att få inspiration inför höstens styrkepass vill hitta nya övningar man inte slitit på så mycket.

Fördelen med en lowcarb diet är att man kan äta svärdfisk och bea mitt i veckan. Eriks bea är fullkomligt gudomlig men man får lägga lite band på sig för även om det inte är kolhydrater så vimlar det av kalorier. In och ut ni vet

Om två dagar slutar två av mina dagbarn :( de börjar på förskola istället så nu får Viggo en plats i verksamheten och en liten charmig 1 åring. När Lowa börjar skolan kommer ytterligare en liten 1 åring så då är det fullt hus igen :) Bara att inse att barn kommer och går men de flesta är ju kvar från 1-6 år :)

Äh sov gott nu är jag trött



- Veronica

Inga kommentarer: