2011/06/21

Vill få pumpen tillbaka

Har inte kommit till det där läget man blir pigg av lowcarb ännu. Känns som man vill sova hela tiden fast det kan ju vara att man längtar till semestern med. Men det jag saknar mest är att inte ha trycket i musklerna utan snabbt blir trött. Är van att ha ett grymt tempo även när jag håller pumppass etc med ganska tunga vikter men det är omöjligt nu. Har ju tränat bra på lowcarb tidigare men då hade jag ju kört det en längre period innan jag började maxa så det kommer väl hoppas jag. På midsommar ska jag äta lite färskpotatis iaf det hör ju till . Höll iaf två sköna pass en cirkel och ett corepass ikväll.

Idag hade jag 10 barn här , kändes inte som så många , ett blivande dagbarn va här hon är syskon med ett av de som redan går här. Gick hur bra som helst och jag är inte ett dugg orolig för inskolningen blir som vanligt man lämnar in och går den bästa inskolning jag vet inga krusiduller

Emma fyller 18 idag helt otroligt vad åren gått fort. Jag och gubben är inne på vårt 14e år tillsammans och jag hoppas på många många fler.

Nä nu är jag trött ska slötitta på House som är repris för vet inte vilken gång i ordningen om jag inte hittar nått annat

Sov gott


- Veronica

Inga kommentarer: