2011/06/16

Idag va en trött dag

Dag 4 på min lowcarb diet och jag är aptrött. Nu tror jag inte det beror på dieten utan mer på att man närmar sig semestern och man räknar ner till sovmorgnarna som kanske kommer.

Mimosa slutade iaf skolan idag och det är så skönt att slippa se skolan på 2 månader. Inte alla barn som har det så bra att kunna vara borta från barnomsorgen så länge men mitt jobb ger ju den möjligheten.

Va på Friskis & Svettis i Sollentuna ikväll på ett gympass för att testa lite nytt . Tania från Zumbatwinz höll ett kanonpass en härlig uppvärmning inför morgondagens masterclass i zumba. Följde med henne hem efteråt och köpte lite nya snygga zumbabyxor

I morgon ska vågen få nya batterier så jag får veta vad jag väger lättare att se start och mål då. Har visserligen inte riktigt ett viktmål utan mer ett midjemåttsmål. Ska ner ca 8 cm i midjan och hoppas jag lyckas.

Sov gott



- Veronica

Inga kommentarer: