2013/11/05

O yeah let's Bokwa

Alltså jag älskar Bokwa det är så jäkla kul att leka med låtarna så passen blir olika varje gång och alla hänger med utan problem. Så lätt så kul och så svettigt. Idag ny musikmix jag satt ihop och den va kanon. Jag hade pulsbandet på självklart och på Bokwan såg det ut så här
Ligger ganska mycket i anaerobiczonen och där bränner man inte lika mycket som i aerobic eller fatburn zonen. Kan vara förkylningen som spökar och det ska bli spännande att se. Själv upplever jag inte att min puls är hög eller att jag är i "mjölksyra" zonen. Tycker det är ganska skönt. Ska kolla min morgonpuls igen nu när jag är lite friskare än senast och se om den är bättre när jag inte snörvlat och hostat en hel natt. Totalt för mina två pass ikväll ser pulsen ut såhär 
Självklart vill man ju gärna bränna mer men man kan inte få allt .

Såg Nike kommer med nytt Fuelband nu som man ska kunna mäta passen med så man ser intensiteten under en viss tid men jag kan inte ha allt det räcker med Fuelbandet jag har och pulsbandet någon måtta får det va men pajar det här bandet med så ska jag se till att få det nya i ersättning nästa gång

Ätit bra idag
Fortfarande inte nöjd med appen att allt för mycket inte går att mäta i gram. Som aiolin till kvällens middag blir säkert många kaloriers skillnad mellan msk och gram. Svårt att mäta exakt med matskedsmått och en jäkla massa meck. Men jag gillar ShapeUp och så länge jag inte tar det på blodigt allvar att det är super exakt är det lugnt men jag tänker fortfarande på de som ska ner i vikt det blir så fel.

Nä nu måste jag kvarta in snart. Har jordens träningsvärk i rumpan ganska skönt faktiskt men den tar vi och laddar på i morgon igen

Sov gott

Inga kommentarer: