2013/11/19

På banan igen

Trött men annars börjar jag komma tillbaka. Förkylningen är borta iaf det är skönt.

Blev förbannad på mitt fuelband idag för det resetar sig ibland istället för att synca! Man tappar hela dagar men jag har ju koll iaf men man vill ju ha koll ;-) 

I morgon ska jag försöka köra ett rejält styrkepass i gymmet tänkte köra hela överkroppen men så tungt jag mäktar med. Vill tillbaka nu efter allt. Igår körde jag bara latsdrag breda och smala men så tungt jag kunde med bara 3-4 reps in5 set. Räckte till för att ge träningsvärk idag ha ha.

Hade besök av en pappa med barn idag som söker plats . Jättetrevliga och de ska  komma på besök nästa vecka igen när mamman kan komma med oxå. Håller tummarna verkar vara vår typ av familj.

Veckorna går så snabbt nu och man har så mycket man vill göra att man inte hinner med. Dygnet har för få timmar! Vill börja på en av de 9 bakgrunder jag har beställda för jag har en idée jag vill testa att utforma. Skapandet är i mina händer och blir beroendeframkallande . Ska karva alla klara innan jag börjar med själva arbetet med underlag och måla etc så det bara blir en vända tork. Tänkte
Köpa en fläkt som torkar snabbt och köra det nere i källaren.

Lite tv sen sova

Inga kommentarer: