2013/11/15

Tappat massor

Hallå där förlåt jag varit så dålig på att blogga men ni har ju sett vad all ledig tid gått till.

Haft en enorm svacka vad gäller träningen. Förkylningen tog all ork ur kroppen så de senaste veckorna har varit usla :-(

Tappat nått kg pga detta och det suger :-(! Hoppas det inte är allt för mycket muskler som gått men jag känner mig slapp. 

Men är tillbaka känner jag nu. Igår hade jag en febertopp men när den släppt så blev allt mycket bättre. Passen idag torsdag (ok det är efter midnatt nu) kändes väldigt bra, tungt och svettigt men bra. Nu jäklar ska jag tillbaka ! Ska köra några veckor riktigt tungt nu typ
4 or så man är helt utmaxad vill ha tillbaka min volym!

Loggar fortfarande maten jag äter och loggar åter träningen i appen efter de förinställda värdena. Pulsbandet gav inte rätt förbränning men jag ska använda det iaf för att se mina pulszoner. Struntade i det under förkylningen nu men på söndag ska det på igen.

Idag lyckades en av våra nya geckos ta sig ur terrariet vet inte säkert hur men i morgon blir det till att säkra upp. Fixade hjälpligt ikväll alla tänkbara ställen
Här är hela gänget och det ska bli fler :-)

Mia och Erik flyttar i morgon ska bli spännande att se lägenheten . 

Inga kommentarer: