2009/09/01

Nu får jag bättra mig!

Jag vet bloggandet inte ligger på topp nu men när man börjar ha
småfolk i verksamheten igen är det brist på bloggtid.

Tjejerna har fått lov att sluta med kvällsvälling. Pallar inte att bli
nerkissad varje natt. Så nu är det smörgås eller bovetecornflakes som
gäller på kvällen.

Natten som va vaknade jag typ vid 2 tiden med känslan att jag måste
kolla min Facebook. Det visade sig att lillebror hade skickat in vår
pappa till sjukhuset med trolig hjärtinfarkt. Men han kom hem idag så
det va nog inte så farligt. Borde ringa och höra hur det är + att han
fyller år idag. Men ni som känner mig vet ju att finns det nått mer
jag hatar än shopping så är det att prata i telefon. Behöver i regel
en bra stunds förberedelse innan jag ringer någon. E-post och sms är
guds gåva till mig. Knappt jag vill svara när det ringer för att
slippa det jobbiga med långa samtal. Kan inte förstå hur någon fixar
det.

Har helt lagt om mitt träningsschema. Bytt ut spinningen mot gympa och
aerobics förutom coren och styrkan i gymmet. Ska få mig själv lite
tålmodig att inte köra tung styrka ett tag utan mer forma och få
uthållighet som jag behöver när jag ska gå instruktörskursen i
funktionell styrka. På fredag är det ju corinstruktörskurs. Någon som
vill bli testpilot för mina pass jag sätter ihop så hör av dig. Men
som sagt jag hade hoppats på att vara i form till den här kursen men
jag har inte skött mig så bra som jag borde så det är många kilon kvar
:( Men till nästa kurs borde nått hänt


--
Skickat från min mobila enhet

1 kommentar:

Hanna sa...

Jag vet precis hur du menar med telefonsamtal.. Jag tycker inte alls om att prata i telefon generellt, ibland kan jag göra det om det är något särskilt, men i övrigt skyr jag det som pesten. Tycker det är jättejobbigt när det ringer här hemma. Jocke spelar alltid förånad när jag säger att jag inte tycker omd et, han tror mig inte, jag antar att tjejer SKA prata i telefon jämt, mne nej fy...
En del ringer dessutom och är tysta, drar inte samtalet framåt och då får jag panik, inte nig med att de har ringt mig, de vill att jag ska göra allt jobb också! ;)

Jag hoppas också Hasse är okej. Er mamma skrämde Jocke igår morse så han trodde att han var död redan, men det visade sig ju som tur var vara ett missförstånd..