2010/10/14

Detoxdag 4 avslutad

Det är en underbar dag idag, jag känner mig frisk för första gången på 3 veckor! Det är lycka det är taggad i hela kroppen att träna explosivt och med kraft.

Enda molnet nu är att jag är förstoppad och det beror nog på detoxen. Man kan lätt bli det även om man trycker i sig fibrer i mängd sår det trögt och stoppat. Ska köpa plommon och få ordning på det eller så ökar jag mängden psylliumfröskal och vatten så ska jag nog få fart på magen och inte se ut som en fotboll . Ska ju börja kondträna nästa vecka så då blir det ordning på magen. Beslutade mig för att inte börja för tidigt med kondträningen det får vara en dipp jag kommer ikapp sen är inte orolig.

I morgon åker vi till landet och myser. Ja de andra får
matnjuta jag får fortsätta min detox. Det går ju jättebra och jag är inte hungrig alls. Tror förstoppningen gör att jag inte känner mer hunger än jag gör men jag är full av energi och natten som va kunde jag inte sova för att jag va så pigg.

Fick nycklarna till rummet i källaren idag så nu ska byggas kapprum . Alla barn är exalterade över att de ska få en egen plats och slipper dela krokar, det blir ju ganska mycket kläder med alla dubbla uppsättningar men nu slipper vi trängas.

Är så exalterad att få inreda rummet till ungarna när de byter med Maria. Blir någon orange (gubben kallar den korall) färg tror jag på väggarna. Vi får väl se om jag får som jag vill men jag tycker den är varm och passar båda könen. Ja ni lär ju få se bilder när det är klart. Mimosa vägrar byta ut sin säng så Lowa och Viggo får våningssäng. Såg en så snygg på nätet men tycker 5000 är lite dyrt då duger en vanlig Ikea säng man byter ju iaf sängar då och då.

Nä nu ska jag glo på tv

- Veronica

Inga kommentarer: