2010/10/13

Piggelin

En liten överdrift kanske men grymt taggad träningsmässigt. Har 3 pass tungt dvs 4-6 repsare innan jag går tillbaka till mina 8 repsare igen och förhoppningsvis mycket starkare än förra 8 perioden. Kul att se att det händer saker med kroppen.

Ändrar lite i mitt funktionella pass jag håller för att stegvis gå över på det nya lite tyngre programmet. Tycker andra delen av terminen ska vara lite tyngre så det händer saker även för våra motionärer. Även de behöver rotation i sina rutiner och det är ju vårat ansvar som instruktörer att det händer nått. Hade en underbar grupp ikväll lagom många.

Detoxdag 3 avklarad och jag mår super ! Ok hostan hittade tillbaka i natt men bara för natten och lite rossel på dagen. Vill du detoxa med mig kolla i min webshop www.Viktsnackshoppen.se där kan du köpa din egen kur


- Veronica

Location:Jungfrudansen,,Sverige

Inga kommentarer: