2010/10/27

Ibland funkar blogg press och ibland inte

Ibland är det så med iphoens appar man vet inte om de fungerar hela tiden. Så om alla blogginlägg jag skickar kommer kanske inte ut. Nåväl kanske inte så många som ens bryr sig.

Har fått veta att Msn spaces skall flytta och att man måste flytta bloggarna där ifrån och jag har ju min gamla ligger där så den får nog gå förlorad även om det är flera års skrivande som försvinner så vet jag inte om jag skulle sakna det.

Har möblerat om hemma, Maria har fått byta rum med småtjejerna och Viggo fick flytta in där med dem. Så nu kan mysrummet vara dagbarnsvila och just ligga och mysa i. Maria fick en begagnad 120 säng jag hittade på blocket och sedan förminskade vi skrivbordet och lite nya gardiner, filtar och tavlor så blev rummet som nytt. Småbarnen fick en våningssäng,ny tv, ny matta, nya gardiner och en spegel annars användes allt det gamla och det blev superbra. Även köket har fått lite ommöblering så nu återstår det bara vardagsrummet som jag vill måla hela den stora väggen orange men det blir när jag orkar eller bara rätt vad det är.


1 kommentar:

Barbro sa...

Din gamla blogg behöver inte alls gå förlorad.... när du går in på den får du några alternativ: Endera flyttar du alltihopa till deras nya World...nånting. Då följer alla inlägg och bilder med. Eller så väntar du ett tag, man har till nyår lite drygt på sig. Eller så gör du som jag, sparar ner hela bloggen på din dator. Det gjorde jag så jag vet att jag har allt kvar, även om jag tänker flytta den så småningom.