2010/10/07

Varför så trög förkylning

Känns som den här förkylningen vägrar släppa taget om mig och det stör mig enormt. Är ju inne i en tung träningsperiod ni där jag lyfter nästan max på 4-6 reps och så kommer den här skiten och bryter av. Störande! Även konditionsträningen blir ju lidande så nu börjar jag bli deppig. Tar det försiktigt den här veckan oxå och nästa vecka börjar jag årets andra 14 dagars detox med förhoppning att jag ska bli på bättre humör i hela kroppen.

Har sagt till på gymmet att jag vill ha fler ordinarie pass och inget verkar omöjligt för är det något som gör mig glad i hela kroppen är det att få undervisa. Så jag hoppas att jag får fler.

I morgon åker vi till landet och njuter. Har börjat få bra ordning där nu även om det går för långsamt enligt mig. Jag vill dit en kontainer och bara ösa ner allt skit som inte ska va kvar, sitta och åka till tippen tar bara tid och jag vill få allt bort på en gång. Bror min vill ju va mer ekonomisk och sälja skit på loppis (vilket han aldrig kommer ta sig för) nä kasta skiten säger jag bara.

Sov gott

- Veronica

Location:Jungfrudansen,,Sverige

Inga kommentarer: