2010/10/12

Skyddsängel eller elak demon?

Min mamma har väl alltid varit lite synsk på gott och ont och ibland tror jag att jag ärvt förmågan att veta vad som händer i framtiden även om jag inte bejakar den sidan. Fast det är ju troligtvis därför jag kan ha så många bollar i luften samtidigt
allt är liksom planerat i huvudet på mig redan.

Ok nu till grejen, mamma va ju med oss till landet för några veckor sen och då va vi ute i skogen som vanligt. Jag tog en egen sväng eftersom jag skulle kolla ett ställe med svamp jag sett veckan innan. Men ok inget märkligt hände då men så igår säger mamma att jag har en skyddsängel eller någon som följer efter mig och håller koll på mig. Ok min mamma är ju lite galen det är jag ju van vid. Då berättade hon om den gången vi va i skogen och att hon sett mig komma i skogen när vi skulle mötas upp. Först hade hon sett två personer och tänkt att hon måste kolla vad hundarna har för sig så de som kom inte hade hundar med de oxå för Aki går ju inte ihop med andra hundar alla gånger. Då hade Peter sagt att det va ju jag som kom gående varpå mamma sa att det va ju två personer som kom. Gubben trodde då att jag slagit följe med någon. Fast jag va ju ensam men mamma är helt övertygad om att någon gick där med mig.

Slutsats
1 galen mamma
2 skyddsängel
3 elak demon

- Veronica

Inga kommentarer: