2010/10/12

Juniorsäng sökes

Första natten på ett tag son jag inte hostat lungorna ur mig det är helt underbart . Lite rossel och så kvar och hosta när jag anstränger mig ordentligt men det känns helt klart som om jag är på väg tillbaka.

Detoxen går super andra dagen avklarad och jag är varken mer hungrig eller trött i kroppen än vanligt. Förra omgången var
Jobbigare från början men nu äter jag mer frukt så jag orkar träna.

Tjejerna ska få byta rum med Mia som har det största rummet här. Nackdelen blir att den dörren kommer vara stängd och vår hall som redan är grymt mörk kommer upplevas som mörkare men Viggo kommer kunna få en säng där inne han med så kan vi ha hans skrubb som museum bara och dagsvila för dagbarnen. Så det blir stor sanering innan vi målar om till småttingarna för fan vet vad som lever där inne hua. Så har någon en Juniorsäng till övers så hojta till.

- Veronica

Inga kommentarer: