2011/07/18

Bröstcancer nojja

Enda sedan jag fick veta att min moster fått bröstcancer har jag nojja att det ska drabba mig med. Undersöker ofta och känner ju självklart inget men nu har jag faktiskt ont i mitt ena bröst. Kan det va så enkelt att bygeln i min bh tryckt åt? Inte för att det känts så men den är ny bla bla bla...

Nojja helt klart, lästs någonstans att cancer inte smärtar så klart att jag inte har det då men man klämmer och känner för att va helt säker. Vad händer då? Jo man blir så klart mer öm än innan . Fan man ska inte tänka så mycket men deg blir ju så när det varit i ena närhet. Min moster fixade det bra men jag inbillar mig att händer det mig dör jag och barnen har ingen mamma längre . Jag skulle inte längre finnas för dessa fantastiska barn som man älskar så det gör ont.

Ska ge det några dagar och sätta på min gamla bh alt sportbh och se vad som händer

Blä för nojjor


- Veronica

Inga kommentarer: