2011/07/23

Vaken tidigt igen

Semestern rullar vidare 2 veckor har redan tjoffat iväg och nu börjar latmasken sätta in. Man har tappat alla rutiner och äter en massa skit man inte borde äta . Nått eller några extra kilon att träna bort i höst antar jag.

Nä nu vill jag ha rutiner igen. Ska börja memorera mitt zumbapass inför höstens klass så då blir jag kanske inspirerad. Har inte fått höstens pass schema från det andra stället ännu. Beslutade ju att fortsätta där för deltagarnas skull, nu vet jag ju ännu inte hur mycket det blir för hon som jag hoppade in för inför mammaledighet kanske kommer tillbaka. Informationen är ju inte på topp. Men jag räknar med att hålla zumba, fatburn, pump och någon coreform oxå. Antagligen blir det väl rumpa/lår i kombination med core som tidigare för att forma upp kroppen.

På världens bästa gym Granbacka Gym & Motion som jag älskar kommer jag fortsätta att ha min funktionella styrka men nu får jag äntligen ett riktigt tungt pass oxå. Styrkeintervaller där man kör 1 minut vilar 20 sekunder så man kan verkligen maxa med vikterna om man vill.

Fick den nya texten till väggen igår



Blev jättbra. .

Är på landet över helgen släpade ett helt zoo i bilen nu när vi är råttvakter. Vågade inte ha dem i samma bur även om jag tror det skulle fungera så vi tog med hela deras jättebur. Tur vi har stor bil

Snart tisdag då hämtar vi Stina!!!



- Veronica

Inga kommentarer: