2011/07/17

Hemma igen

Vaknade med huvudvärk nu igen undrar om det är vädret som gör det eller börjar jag bli sjuk? Vill inte tänka på det.

Har hundra saker kvar att göra på landet men idag blev det lasera bordet på uteplatsen. Bordet fick ändra riktning vilket blev mycket bättre



Se så fint det blev . Jobbigt med lasyr för det rinner så förbannat ska skrubba plattorna sen .

Betalade räkningar när vi kom hem 33 000 som hittat :( . Dags att sanera lite i webbshoppens utgifter men man måste ju synas för att finnas på nätet . Det rullar ju in lite kulor oxå men det känns som det bara kostar en massa. Vill inte sluta med den men samtidigt vill man ju leva lite lyxigare kanske. Jag ger det året ut ( säger jag vare år ) men nu menar jag det . För er som behöver kosttillskott , spa produkter eller underbara doftljus ta en till på www.viktsnackshoppen.se

Voltaren tog död på huvudvärken , lovar att det inte va kul att köra de 15 milen hem med sprängande huvud .

I morgon bär det av till Kolmården som blir semesterns stora utflykt förutom när vi ska hämta Stina om en vecka. Spännande med valp igen även om det är mycket kisstorkning. Måste köpa matskålar och valpfoder, ska köpa taxfoder till Sune som är speciellt anpassad för taxens krav med glukosamin etc.

Nu hoppas jag att jag får pengarna jag vunnit på postkodslotteriet innan jag gick ur. 2000 kr stod det att jag vann och det skulle ta upp till 4 veckor innan man fick pengarna men de är mer än välkomna nu.

- Veronica

Inga kommentarer: