2011/07/16

Det är fan fredag hela veckan när man har semester!

Det kan inte vara hälsosamt att ha semester där man bryter sina invanda mönster. Jag är ett praktexempel på att inte kunna ha karaktären att hålla på mina stränga regler vad gäller kosten när jag är ledig en längre tid. Det är liksom fredag hela veckan tur man bara är ledig 4 veckor om året så man kan återhämta sig inför säsongen.

Köpte en ny pizzasten till grillen en Weber. Gubben hade köpt en marmorsten men den blev för varm så det blev bränt under. Så jag köpte en riktig sten vilket vi kunde gjort från början men man lever ju med envisan själv så han får väl testa på sitt sätt först så tar vi mitt sätt efter som vanligt...
Men pizzan på den här stenen blev helt fantastisk så god att ni inte fattar . Nästan den godaste jag ätit



Grönsakerna fortfarande krispiga och brödet fluffigt perfekt. Grymt god kan rekommendera en pizzasten de går att ha i vanlig ugn oxå.

Annars har jag sågat ner en jättebuske idag. Vet inte vad grannen tycker om det eller bror min heller för den delen men den va på G att välta staketet och Viggo ville äta av de röda bären vilket nog inte är så nyttigt. Så jag sågade ner den och hittade en jättehallonbuske i den .





Busken liten nu för resten ligger på kärran




Nä nu stramar byxorna så det är väl dags att tänka på hälsan lite tur jag håller 4 pass nästa vecka

- Veronica

Inga kommentarer: