2011/07/20

Idag bestämde jag mig

Städade hela fm eller iaf plockade och gjorde ett någorlunda rent hem. Gubben ska ta köket och det är jag glad för när det nu blir av.

Åkte till Bauhaus för att köpa färg till väggen bakom vår säng är lite inspirerad av den här bilden



Tycket det är så fint. Den gröna färgen har vi ju redan så brunt, turkos och guld inhandlades. Det blir ju inte exakt så som på bilden men lite inspirerad av den mycket mer brunt för först hade jag tänkt måla hela väggen brun. Gillar ju att göra helt emot vad alla andra gör så taket ska målas även det helt brunt sedan ska massor av ljuslyktor i grönt och lila hängas upp. Ett stort fält brunt ska även målas på motsatt vägg som en extra effekt ska försöka hitta en tavla till den väggen oxå och lite väggljusstakar till väggarna bredvid vår säng. Vi älskar ju levande ljus både jag och gubben så det ska bli riktig feeling när det blir klart. Målade det turkosa nu ikväll och ska ta det bruna i morgon bitti.

Höll pass ikväll spinning och core, en bra kombination men man hinner inte mycket på 30 min core. Tränade lite styrka innan i gymmet men det va så jäkla varmt där nere att jag gav upp blir ett pass i morgon istället.

Idag beslutade jag mig för att lägga ner webbutiken. Det kostar så jäkla mycket när man måste handla för så stora pengar hos en del leverantörer och jag känner att 20 000 i månaden är lite väl höga utgifter för att lägga en hel del i lager bara. Så sista september lägger jag ner men kommer fortsätta med försäljning när jag håller kostrådgivning.

Blev råttvakt till Mimosas kompis råttor nån vecka. Gissa om det va två tjockisar som marsvin fast ljuvligt söta och keliga små gosar. Ungarna ska motionera dem säger de kanske kan vi få ner dem lite i vikt. Våra är pygmeer i jämförelse fast de är vuxna. De fattade iaf tycke för varandra så de kan jaga runt tillsammans de är ju flickor hela högen. Deras ena som är lik vår Cutie har oxå fått en tumör stackars våra kelisar men de verkar inte bry sig så mycket ännu själva.

Nä ska väl ladda om och sova lite kanske


- Veronica

Inga kommentarer: