2013/10/08

Ladda om Veronica

Lättare sagt än gjort när man inte är fullt bra i kroppen. Tröttheten är värst känns som man vill spricka sönder av att ögonen inte vill hålla sig öppna. Kroppen i övrigt börjar kännas ganska ok. Inte bra nog för löpning (kommer den någonsin bli det?) men tillräckligt för att orka göra ett bra styrkepass utan att man somnar på vägen . 

Tröttheten påverkas ganska mycket av att jag faktiskt sover ganska dåligt fortfarande. Drömmer ofta om kommunens beslut som de förhoppningsvis kommer ändra. Känner jag skulle få offra så viktiga delar av mitt liv om det skulle gå igenom och jag skulle få familjer som kräver ytterligare öppet och det ställer jag inte upp på. Mina drömmar innehåller ofta sådana senarion och det sover man inte bra på. Svårt att lägga åt sidan liksom .

På onsdag ska mamma avliva sin hund Aki :-( Han är gammal och skruttig nu och orkar knappt gå längre. Sitta vill han inte göra det gör antagligen väldigt ont på honom. Mamma mår inte alls bra av att hennes kompis sedan 10 år försvinner men någon ny hund ska hon inte ha på länge säger hon nu iaf. Blir tomt i Solna utan den stora isbjörnen :-(

Idag ska jag inte Facebooka , en protest över att Facebook inte tar bort fakeptofiler utan låter dem härja fritt och skriva kränkande och göra kränkande montage på oskyldiga fast att de mycket lätt skulle kunna ta bort dessa och blockera ip adresserna från att skapa nya konton i nya namn. Man måste ta ställning så jag ska hålla fingrarna i styr och inte klicka in på några statusar idag

Inga kommentarer: