2013/10/29

Mina arma magmuskler

Den här förkylningen har allt gjort mig bra svag i kroppen. Träningsvärken kom som ett brev på posten efter gårdagens boll core och styrkepass i gymmet. Shit vad ont det gör märks man vilat och att man fortfarande inte är på topp

Körde discobokwa idag jättekul tyckte jag att man får dansa loss på lite mer dansigt sätt än vanligt. Skulle velat haft en liten spotlight till men kunde inte hitta någon och den utlovade sedan snart ett år tillbaka lär väl aldrig bytas ut. Men de flesta på passet kan stegen så det är inga problem och de släppte loss så härligt. Lite mer glitter nästa gång tjejer när vi kör tema ;-)

Tog det försiktigt på Get Fit min kropp är inte tillräckligt frisk att maxa det passet ännu och varje pulstopp känns som jag vill dö och det vill jag ju inte ha ha. På det igen i morgon 

Dagens bilder

Inga kommentarer: